محیص

سخن را چون نمی نویسم در من می ماند، و هر لحظه مرا روی دگر می دهد

محیص

سخن را چون نمی نویسم در من می ماند، و هر لحظه مرا روی دگر می دهد

پس آدم از پروردگارش کلمه هایی را آموخت، سپس خداوند به سوی او نظر کرد.
بقره 37.

محیص در ادبیات عرب به معنای گریز است و توضیح مختصر وبلاگ، از مقالات شمس تبریزی وام گرفته شده است.

اگر دنبال ِ متن هایِ شسته رفته یِ ادبی هستید، وبلاگِ شخصی ِ شخصِ نادرستی را انتخاب کرده ید.

بابت بوی بهبودی که شنیده بودم غلط کردم.

وضعیت برگشت به آن روز لعنتی اردیبهشتی و آن خبر ناگوار، حالا اما بی پرده و عریان و قد علم کرده.

من؟

دارم تایپ می کنم و سعی می کنم ادای سرما خورده ها را در بیاورم که آقای همکار کنار دستی فکر کند این اشک به خاطر آن و حساسیت و الخ است. 


+عنوان از خداست.

نظرات  (۳)

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۴۸ مهدی باطنی
اما من که فکر می‌کنم همیشه بوی بهبود می‌آید.
..
و اعف عنا، و اغفر لنا و ارحمنا
انت مولانا
فانصرنا علی القوم الکافرین.
قرآن کریم - البقره 286
من وانمود می کنم عطسه دارم ولی نمیاد! 
هم طبیعی میشه هم رد اشک و قرمزی زود پاک میشه! :دی

ولی، 
غصه نخور خورشیدک!
حیف ِ چشمات ... :)
ان شالله بهبودی حاصل میشه
امید به خدا داشته باش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی